• 1

  • 2

  • 3

  • 4

Latvijai 100

2018.gada novembra mēnesī Rīgas Zolitūdes ģimnāzijas skolotāji un darbinieki, skolēni un viņu vecāki aktīvi un radoši gatavojās Latvijas simtgades svinībām.

Klašu audzinātāji kopā ar skolēniem veidoja klases stundu scenārijus, organizēja svinīgas līnijas klašu paralēlēs un gatavojās nozīmīgākajai svētku ceremonijai 16.novembrī. 

Latvijas simtgadei veltītais svinīgais pasākums iesākās agri no rīta, kad skolotāji un visu klašu pārstāvji no baltām un sarkanām svecītēm veidoja latviešu etnogrāfiskos rakstus skolas pagalmā, veidojot saules siluetu un spēka zīmes. Lielu ieguldījumu šīs aktivitātes sagatavošanā devis 12.b1 klases skolēns Artūrs Kaņevņikovs, kurš veica visus aprēķinus zīmējuma izveidei. 

Gaišu noskaņu pasākumā radīja RZĢ vokāli instrumentālais ansamblis “Harbor gents”, izpildot lirisko dziesmu “Piena ceļš” ar M.Zālītes vārdiemun “Mana dziesma”, Adama Adamoviča vadībā. Ģimnāzijas direktore S.Semenko un latviešu valodas MK vadītāja I.Hirova sveica visus svētku priekšvakarā, uzsverot katra sabiedrības pārstāvja - liela un maza – nozīmi dzimtenes tēla veidošanā, katra ģimnāzista darba un radošā potenciāla ieguldījumu valsts attīstībā, izaugsmē un nākotnes veidošanā.

Mācību priekšmetu skolotāji stundas veltīja pētnieciskam darbam par dažādiem tautiešu sasniegumiem Latvijā un ārpus tās robežām, kas saistīti ar apgūstamo priekšmetu. 

Vēlāk klases stundās skolēni dziedāja latviešu dziesmas, piedalījās viktorīnās un konkursos, parādot cieņu dzimtenei un savas zināšanas pat tās vēsturi un izcilām personībām, fotografējās, kā arī apsprieda gaidāmos svētku pasākumus pilsētā un valstī. Svētku pasākumu vainagoja mūsu mīļās dzimtenes - Latvijas Republikas - dzimšanas dienas torte.

 

  • DSC_1384 (1024x683)
  • DSC_1386 (1024x683)
  • DSC_1388 (1024x683)
  • DSC_1392 (1024x683)
  • DSC_1412 (1024x683)
  • DSC_1415 (1024x683)
  • DSC_1448 (1024x683)

Skolēnu un vecāku jautājumu, priekšlikumu iesniegšanas forma

Ievadīt savu jautājumu, priekšlikumus, sūdzību vai sniegt atsauksmi.